Itthon először: Fresh Corner Drive a MOL-tól

A címben nem az volt a célunk, hogy minél több idegen kifejezést tüntessünk fel, de napjainkat sokszor átitatják ezek és hasonló angol szavak. Március 23-án csütörtökön egy nagyszabású sajtótájékoztató keretin belül mutatta be a MOL a frissen átalakított kútját, ahol már ki sem kell szállnunk az autónkból ha inni akarunk egy kávét. Na de nézzük a részleteket:

A MOL a tavaly meghirdetett 2030-as stratégiája alapján kezdett bele az egyedülálló vállalkozásba, mellyel a régióban elsőként újfajta szolgáltatást nyújt töltőállomásán. Az észak-budai agglomerációból Budapestre ingázók igényeit messzemenően szem előtt tartva a MOL egy különleges, nemcsak Magyarországon, hanem Kelet-Közép-Európában is egyedi koncepciót valósított meg a Szentendrei út 100. alatt található töltőállomáson. Az ultramodern töltőállomáson még számos, az ügyfelek kényelmét és időmegtakarítását elősegítő szolgáltatással várják az úton lévőket. A Fresh Corner Drive ötvözi a MOL Fresh Cornerek előnyeit, ahol az ügyfelek a tankolás mellett elintézhetik a napi bevásárlást, minőségi kávét és szendvicset fogyaszthatnak, emellett pedig a drive through koncepciónak köszönhetően gyors és minőségi kiszolgálásban lehet részük.

„A világ megváltozott, sőt folyamatosan változik. Mi a MOL-nál felismertük, hogy a változó világhoz alkalmazkodnunk kell. Töltőállomásainkon olyan megoldásokat és szolgáltatásokat biztosítunk, melyek könnyebbé teszik életünket. Erről szól a cégcsoport 2030-ig tartó új üzleti stratégiája, mellyel azt adjuk az ügyfeleknek, amire éppen szükségük van: minőségi időt a családdal és kényelmes kiszolgálást” – mondta a megnyitón Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője. „Csak Magyarországon naponta közel 200 ezer vásárlás történik a MOL töltőállomásokon. 2016-ban, a Fresh Corner sikere mutatja, hogy ügyfeleink szeretik újításainkat. Bízunk benne, hogy ezzel a modern szolgáltatással a MOL az agglomerációból érkezők, valamint az észak-budapesti közösség partnerévé válhat főként a reggeli és délutáni csúcsidőben.”

A MOL 2030-as stratégiája

A MOL tavaly meghirdetett stratégiájának egyik lényeges eleme, hogy a MOL továbbfejleszti piacvezető kiskereskedelmi hálózatát a régióban, és új fogyasztási termékeket és szolgáltatásokat vezet be. A töltőállomás-hálózat modernizálása és további fejlesztése szintén a MOL célkitűzései között szerepelt: ennek részeként a vállalat a Fresh Corner koncepciót 2018-ra már több, mint 700 értékesítési pontra kívánja kiterjeszteni. A tervek szerint 2021-re a fogyasztási cikkekből és szolgáltatásokból származó EBITDA eredmény eléri a 450-500 millió dollárt.

Az új stratégia egyik első eredménye a Szentendrei út 100. alatt bevezetett MOL Fresh Corner Drive is, amely korábban egy AGIP benzinkút volt, és amely a tavalyi ENI akvizícióval került a MOL-hoz, amikor a MOL felvásárolta öt ország mintegy 500 AGIP töltőállomását. A lépéseknek köszönhetően a ma már közel 2000 egységből álló regionális MOL-hálózaton keresztül több mint egymillió tranzakciót bonyolítunk le naponta a kelet-közép-európai régióban.

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.